Uszkodzona przesyłka

USZKODZONA PRZESYŁKA? :(

Ponieważ dbamy o to, aby wszystkie zamówione wydruki dotarły do Ciebie w idealnym stanie, prosimy, żebyś przy odbiorze przesyłki postępował zgodnie z kilkoma zasadami:

1. Przy kurierze sprawdź, jak wygląda opakowanie zewnętrzne

Tuba lub inne opakowanie, w którym przyszło do Ciebie zamówienie nie może posiadać żadnych uszkodzeń, w tym wgnieceń czy dziur. Podczas odbioru paczki od kuriera, opakowanie powinno być w nienaruszonym stanie - szczelnie zamknięte. Na liście przewozowym możesz sprawdzić, ile paczek powinno do Ciebie dotrzeć. Jeżeli jest ich więcej niż jedna, powinny dotrzeć do Ciebie jednocześnie!

  • Jeśli wszystko jest w porządku, podpisz list przewozowy.
  • Jeśli opakowanie jest uszkodzone lub wzbudza inne zastrzeżenia, stanowczo odmów przyjęcia przesyłki
  • Jeśli natomiast postanawiasz odebrać zamówienie pomimo uszkodzonego opakowania, podpisz list przewozowy z adnotacją, że przyjmujesz przesyłkę z zastrzeżeniem. Poproś kuriera, żeby jeszcze poczekał. 

2. Sprawdź zawartość przesyłki

Otwórz otrzymaną przesyłkę i dokładnie sprawdź, czy zamówienie jest kompletne, a grafiki nieuszkodzone. Pamiętaj, że kurier ma obowiązek poczekać, aż wszystko dokładnie sprawdzisz - także wnętrze paczki. 

  • Jeśli stan zamówionych produktów budzi zastrzeżenia lub produkty nie zgadzają się z dokumentem zakupu, poproś kuriera o sporządzenie protokołu szkody. Wypełnij dokładnie formularz i oznacz uszkodzenie opakowanie zewnętrznego (jeśli takie miało miejsce). Jest to bardzo ważna informacja potrzebna do pozytywnego rozpatrzenia reklamacji przez przewoźnika! Przed podpisaniem protokołu sprawdź, czy opis jest zgodny ze stanem faktycznym. Jeśli chciałbyś dodać własne zastrzeżenia, wpisz je w polu o "Uwagi". Możesz nie zgadzać się z informacjami wpisanymi na protokole szkody przez kuriera.
  • Poproś o jeden egzemplarz wypełnionego protokołu i zachowaj go do momentu rozpatrzenia reklamacji. 

3. Zastrzeżenia po odjeździe kuriera

Zauważyłeś, że z Twoją paczką jest coś nie tak, ale już po odjeździe kuriera? Koniecznie zgłoś to jeszcze tego samego dnia u przewoźnika! Od momentu zgłoszenia protokół dotyczący szkody może zostać sporządzony jeszcze przez 7 kolejnych dni. Pracownik firmy kurierskiej przyjmie Twoje zgłoszenie i umówi kolejną wizytę kuriera w celu sporządzenia protokołu szkody.  

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl